Google my Busineksella ilmaista näkyvyyttä Googlessa
Lisää näkyvyyttä, uusia asiakkaita ja myyntiä Google hakusanamainonnan avulla?
Facebook -sivu yritykselle tai yhdistykselle
Previous
Next

Tällä sivulla esittelen sinulle palveluna toteutettavia digimarkkinoinnin palveluita. Palveluihin kuuluvat Google my Business, Google hakusanamarkkinointi, Sosiaalisen median palveluista Facebook ja Instagram -sivujen toteutukset sekä sähköpostimarkkinoinnin käyttöönotto palvelu.

Ota rohkeasti yhteyttä, yhteystiedot löydät sivun alalaidasta.

Google my Busineksella ilmaista näkyvyyttä Googlessa

Google on yksi suosituin hakukone Internetissä ja sillä on myös paljon ilmaisia työkaluja, joita voimme käyttää hyödyksemme yritystoiminnassamme.
Yksi tällainen Googlen palvelu on Google my Business. Sen kautta saat päivitettyä yrityksesi tiedot – osoitteen, puhelinnumeron, verkko-osoitteen sekä aukioloajat helposti Googleen.

Lisäksi tämän palvelun kautta voit tehdä julkaista lyhyitä julkaisuja sosiaalisen median tapaan.

Laitetaanko Google my Business -näkyvyys yrityksesi osalta kuntoon?

Google my Business -peruspaketti sisältää:

Tilin luomisen Googleen, asetusten muokkauksen, osoitteen, puhelinnumeron, verkkosivujen osoitteen ja aukioloaikojen lisäämisen palveluun.

Yhden postauksen tekeminen Googlen palveluun sisältäen julkaisumuodon valitsemisen ja ohjauksen verkkosivulle, tekstin lisäämisen, kuvan muokkauksen/nimeämisen. Google my Business käyttöohjeen, että osaat jatkossa tehdä itse uusia postauksia ja muokata tietoja.

Google my Business -peruspaketti palveluna 124 € sis. alv 24 %

Google hakusanamainonta

Haluatko lisää näkyvyyttä, uusia asiakkaita ja lisää myyntiä? Google hakusanamainonnan avulla löydyt silloin, kun asiakkaasi etsii palveluitasi. Hakusanamainontaa kannattaa tehdä erityisesti silloin, kun yrityksesi on uusi ja haluaa näkyvyyttä, mutta myös erilaisten sesonkien aikaan. Hakusanamainontaa voi tehdä niin tuotteille kuin palveluillekin, perus kotisivuille ja verkkokauppoihin.

Mainoksista maksetaan Googlelle vain, kun joku klikkaa mainostasi tai soittaa sinulle. Se, kuinka paljon käytät rahaa esimerkiksi kuukausittain, riippuu sinusta itseestäsi.

Esimerkki Google hakusanamainonnasta

  • Olet päättänyt mitä tuotetta tai palvelua haluat markkinoida
  • Otat yhteyttä DigiTimanttiin
  • Keskustelemme markkinointitarpeestasi ja määritämme tavoitteet
  • Päätämme yhdessä mille asiakasryhmille tuotettasi tai palveluasi markkinoidaan
  • Katson yrityksesi laskeutumissivun eli sivun, jolle potentiaaliset asiakkaat on tarkoitus ohjata mainoksen kautta (etusivulle asiakkaita ei kannata ohjata, vaan suoraan myytävään palveluun tai tuotteeseen)
  • Teen kampanjan ja suunnittelen siihen kolme erilaista mainosta, jotka lähetän sinulle hyväksyttäväksi
  • Mietimme hakusanat, joilla potentiaaliset asiakkaasi hakevat ja lisäämme ne mainoksiin
  • Määritämme alueen, jolla haluamme mainoksen näkyvän
  • Kun kaikki on valmista, julkaisemme kampanjan ja mainokset alkavat näkyä
  • Olemme kuukausittain yhteydessä ja tarkastelemme tavoitteiden täyttymistä.
  • Mikäli tavoitteet eivät täyty, pohdimme mikä mainoksessa/kampanjassa on vikana ja korjaamme viat
  • Mikäli raha loppuu mainostililtä, ilmoitan siitä sinulle ja voit siirtää lisää rahaa suoraan tilille.
  • Rahaa ei tarvitse kerralla siirtää suuria summia, vaan rahan siirron voit suorittaa esimerkiksi kuukausittain.
  • Mikäli raha mainostilillä loppuu, myös kampanjan näyttäminen loppuu Googlen toimesta.

Google mainonnassa, kuten muussakin mainonnassa tuloksia ei tule hetkessä. Markkinointi ja mainonta vaativat pitkämielisyyttä. Kampanjan rakentaminen ja kampanjan ylläpito maksaa 79€ / kk + alv 24% / kampanja, sopimuksen keston tulee olla vähintään 6kk. Laskutus toteutetaan kuukausittain. Mikäli jo rakennettu kampanja otetaan uudelleen käyttöön, veloitetaan ylläpitomaksuna 59€ + alv 24% / kk.

DigiTimantin Sosiaalisen median palvelut

Haluaisitko hyödyntää sosiaalista mediaa yritystoiminnassasi? Pohditko mistä pääsisit alkuun ja ettet tekisi sellaisia mokia, jotka joku on jo tehnyt?

DigiTimantin sosiaalisen median palveluiden avulla perustetaan sinulle oma some-sivu Facebookiin tai Instagramiin tai vaikkapa molempiin. Lisäksi autan sinua perehtymään kyseiseen some-kanavaan sekä tarvittaessa mainontaan. Tai jos sinulla on jo some-kanavia, mutta haluaisit vielä apua niiden kanssa, tarjoan sinulle yksilöllistä konsultointia .

Tutustu palveluihin ja ota yhteyttä, niin laitetaan some-kanavasi kuntoon!

Facebook -sivu yritykselle tai yhdistykselle

Oletko aloittelija Facebookin suhteen? Haluaisit luoda Facebook-sivun ja alkaa markkinoimaan sitä kautta, mutta et tiedä mitä ja miten tehdään. Minkälaisia julkaisuja voit tehdä?

Erinomaisia tuloksia saa jo ihan peruskäytöllä ilman maksullista mainontaa. Kun julkaisut ovat hyviä, niitä jaetaan sopiviin ryhmiin (sinne missä saa mainostaa/jakaa julkaisuja) ja julkaisuja julkaistaan säännöllisesti, saadaan näillä jo lisättyä asiakaskuntaa ja liikevaihtoa.

DigiTimantin Facebook peruspakettiin kuuluu

  • Alkupalaveri, jossa tutustun sinuun, yritykseesi ja teidän tuotteisiin/palveluihin
  • Facebook -sivun luominen ja asetusten muokkaus
  • Yhteys-, aukioloaika- ja palvelutietojen  lisääminen
  • Logon ja kansikuvan sekä tuotteiden/palveluiden kuvien muokkaus ja lisääminen sivulle
  • Yhden julkaisun julkaiseminen (kuva+teksti)
  • 2 tuntia konsultointia, johon kuuluu seuraavat asiat:
    • Katsotaan miten voit tehdä julkaisun sivulle ja ajastaa tulevia julkaisuja,
    • lisätä kuvia julkaisuun ja mediagalleriaan
    • Tilastotietojen tutkimista, että tiedät miten julkaisut toimivat  sekä asetusten läpikäyntiä 

Alkupalaverissa tavataan joko kasvokkain (Joensuun seudulla) tai videopalaverin kautta. Tämä siitä syystä, että haluan tutustua sinuun, tyyliisi ja tapaasi tuoda asioita esille, että voimme tehdä sinun näköisiä julkaisuja. Lisäksi asetamme tavoitteita esimerkiksi vuoden ajalle.

Instagram-sivu yritykselle tai yhdistykselle

Instagram on kuvien ja videoiden julkaisupalvelu, jossa käyttäjinä ovat sekä nuoret, että aikuiset.

Tämän sosiaalisen median kanavan kautta tavoitat hieman erilaista asiakaskuntaa, kuin Facebookin kautta.

Jos haluat tavoittaa erilaista asiakaskuntaa, kuin Facebookissa, kannattaa omia tuotteitaan ja palveluita tuoda myös täällä esille.

Suosittelen, että otat haltuun kanavan kerrallaan, riippuen potentiaalisesta asiakasryhmästäsi.
Instagram -sivu kannattaa tehdä yrityssivuna, jolloin saat esille kaikki yrityksesi tiedot ja kaikki kuvat näytetään julkisena. Yrityssivuna pystyt myös tekemään maksullista mainontaa Instagramissa.

Kuten kaikissa some-kanavissa, täälläkin julkaisujen laatu ja säännöllisyys ovat avainasioita ja niillä kerrytetään seuraajia. Instagramissa käytetään hästägejä eli esimerkiksi #digitimantti.

Sähköpostimarkkinointia DigiTimantin avustuksella

Haluaisitko aloittaa sähköpostimarkkinoinnin ja saada lisää myyntiä ja näkyvyyttä?

Jos vastasit kyllä, niin lue sivulta lisää sähköpostimarkkinoinnista ja ota yhteyttä!

Tiedätkö, suurin osa asiakkaistasi ja yhteistyökumppaneistasi haluaisivat kuulla yrityksestäsi, palveluistasi ja kuulumisistasi.

Miksi et antaisi heille mahdollisuutta siihen?

 

Sähköpostimarkkinoinnilla ylläpidät olemassa olevia asiakassuhteita ja saat uusia, yrityksesi palveluista ja tuotteista kiinnostuneita asiakkaita. Tämä tarkoittaa myös lisää myyntiä.

Oikein tehtynä sähköpostimarkkinointi ei ole roskapostittamista tai spämmäämistä!

Sähköpostimarkkinointiin on erilaisia ja eri hintaisia valmiita ohjelmia olemassa, joilla voi rakentaa drag & drop uutis- ja markkinointikirjeitä.

Sähköpostimarkkinointia tehdessä, on hyvä miettiä kohderyhmät valmiiksi ja suunnitella kirjeen sisältö sen mukaisesti. Kirjeessä tulee myös olla mahdollisuus perua kirjeen tulo parilla klikkauksella.

Kuluttajille sähköpostimarkkinointia ei saa tehdä ilman lupaa. Ja nykyisen tietosuoja-asetuksen mukaan luvan antaminen täytyy olla todennettavissa.

Sähköpostimarkkinointia yrityksille on sallittua ilman erillistä lupaa, kunhan seuraavat ehdot täyttyvät:

Sähköpostin lähetys perustuu asiakassuhteeseen olemassa oleville yritysasiakkaille
Jos markkinoitava tuote tai palvelu liittyy henkilön työtehtäviin tai vastuualueeseen.
Katso lisää sähköpostimarkkinoinnista alempaa ja ota yhteyttä, jos haluaisit alkaa tekemään sähköpostimarkkinointia.

Yhteystiedot

Jätä minulle yhteydenottopyyntö alla olevalla lomakkeella. Yhteydenottopyynnön jättäminen minulle ja keskustelumme, ei sido sinua tilaamaan minulta vielä mitään. Keskustelun jälkeen lähetän sinulle vielä tarjouksen ja jos vahvistat tarjoukseni tilatuksi, vasta sitten alkaa yhteistyömme.

Olen sinuun yhteydessä ja keskustellaan yrityksesi tarpeista. Jos sinulla on jo esimerkiksi jokin sosiaalisen median kanava tai vanhat kotisivut, joita haluat uudistaa, laitathan viestikenttään näistä minulle tietoa/osoitteen.

Älä siis enää mieti, vaan jätä yhteydenottopyyntö alta!

DigiTimantti Oy

Korpraalintie 12 A 1,
80400 Ylämylly

Soita 045 665 1268
Sähköposti: jaana.makisalo(at)digitimantti.fi

Seuraa sosiaalisessa mediassa

Yhteydenottopyyntö